Selasa, 3 Disember 2013

Aku junior balik ~.~

Assalamualaikum . Disebab kan da lame aku tak update dekat blog ni aku nak story dengan korang yang sudi bace . Sumpahh lame dah tal update rimdu nak cerita semua nya .. tapi macam malas pulak . Cuti ni aku just pegi PD jea . Tapi dah balik dah dari cuti . Best lah jugak . Sory tak dapat nak share gambar kat korang :/ but nanti ade mase aku share ea ? Okayy beralih ke cerita lain . about my friends pula . Isha dah pindah :/ dah lah last day aku tak dapat nak jumpe die :/ dapat hang jea tu pun last . Hmmm :/ And about my life pulak . Macam biase lahhh . But dah malas nad nak ade crush lagi . Boring life . 
]
Pejam celik pejam celik , mase semakin pantas berlalu . And i become a candidate "PMR" opps sory not pmr anymore . It "PBSMR" sebab nad batch 99 lorhh . I gonna be a junior back . "Form3" Hurghhh :/ kalau mase form2 boleh ahh cite sebab mase tuhh kite senior yang form1 junior , ekekekekek . Now lain cerite form4&5 pulak senior kate nyaaa :/ hahahah . Macam macam dunia ni -.- Nad terpikir bile masuk form3 ni mesti kene jadi budak baik kan ? yelaa cikgu semua dah wanted budak form2 dulu . Bila naik ni mungkin nak balas dendam balik . Hahahah xD whateverrr . Yang penting sape langgar dulu dia yang carik pasal . Kisah aku bermusuhan tuh , aku dah campak jauh jauh . Malas lahh . :/ Baik pikir pasal aku nak pmr ni ade baik jugak kan ? Hmmm ;/ Okayy this story for you guyss byee . Adee mase nad coret lagi yeaa ? Assalamualaikum . Lot of luv . #Allah .


3 ulasan:

  1. Selamat masuk ke alam tingkatan yg baru.. waaa.. beruntung la x rasa PMR... hehehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hehehe , thanks. Syukur kehadrat Allah, bagi kesihatan kat nadd . Kenape cakap macam tuu ? :)

      Padam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam